1,85 mld zł dla TVP 1 w 2004 roku
TVP1, Polsat i TVN zanotowały największe wpływy z reklam w 2004 - wynika z danych firmy badawczej AGB Polska
Kwoty w zestawieniu AGB obejmują wpływy z reklam i billboardów sponsorskich, nie uwzględniają jednak rabatów. Odnoszą się więc do danych cennikowych.
Według danych tej firmy badawczej, TVP1 zanotował w 2004 roku 1,85 mld zł wpływów z reklam wobec 1,68 mld zł rok wcześniej.
Natomiast Polsat zmniejszył w tym czasie wpływy z reklam do 1,48 mld zł z 1,64 mld zł.
TVN też zmniejszył wpływy z reklam, do 1,4 mld zł w 2004 roku z 1,6 mld zł rok wcześniej.
Na kolejnym miejscu uplasował się kanał TVP2, osiągając jeden mld zł wobec 920 mln zł w 2003 roku.
Należący do Grupy TVN, kanał TVN Siedem miał w 2004 roku wpływy z reklam na poziomie zbliżonym do 2003 roku, czyli 146,6 mln zł w ubiegłym roku wobec 145 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: 1,85 mld zł dla TVP 1 w 2004 roku