„100 proc. gwarancji słońca” w letniej kampanii Neckermanna
Neckermann rozpoczął kampanię reklamową letnich podróży zagranicznych ze swojej oferty. Akcja obejmuje radio, prasę i internet.
W startującej właśnie kampanii Neckermanna reklamowane jest kilka najpopularniejszych kierunków letnich podróży z oferty biura. Reklamy podkreślają niskie ceny tych wyjazdów oraz gwarantowaną podczas nich świetną pogodę.
Akcja jest prowadzona w prasie („Dziennik Łódzki”, „Dziennik Bałtycki”, „Dziennik Zachodni”, „Głos Wielkopolski”, „Gazeta Wrocławska”, „Gazeta Krakowska”, „Dziennik Polski”, „Voyage”, „To i Owo”, emisja reklam 27 czerwca w 21 bezpłatnych dziennikach w całym kraju), radiu (15-sekundowe spoty nadawane od 24 czerwca do 28 lipca) oraz w internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, pudelek.pl, rp.pl).
Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: „100 proc. gwarancji słońca” w letniej kampanii Neckermanna