128 tys. widzów meczów Ekstraklasy. Legia Warszawa najchętniej oglądana
Średnio 128 tys. widzów oglądało w kanałach platformy nc+ rozgrywane latem i jesienią br. mecze T-Mobile Ekstraklasy. Największą popularnością cieszyły się spotkania z udziałem Legii Warszawa, na czele z meczem stołecznej drużyny z Wisłą Kraków.
W ramach 19 kolejek trwających w okresie od 18 lipca do 15 grudnia br. rozegrano w sumie 152 spotkania T-Mobile Ekstraklasy. Wszystkie na żywo oglądać można było na kanałach platformy nc+ - pokazywały je stacje Canal+ Sport, Canal+ Family i nSport+. Średnia widownia meczów na tych kanałach wyniosła 128 tys. widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez platformę nc+.
W tym okresie spośród wszystkich spotkań najwięcej widzów zgromadziło nadane 21 września br. w Canal+ Sport starcie Wisły Kraków z Legią Warszawa. Spotkanie, które Legia wygrała 3:0, obejrzało przed telewizorami 335 tys. osób, co przełożyło się na 2,29 proc. udziału stacji w grupie 4+ i 3,02 proc. w 16-49. Na drugim miejscu znalazło się spotkanie Legii z Ruchem Chorzów z widownią na poziomie 324 tys. widzów.
Top 5 meczów w Canal+ Sport |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Mecz |
AMR |
SHR % |
SHR % |
WISLA KRAKOW - LEGIA WARSZAWA |
335211 |
2,29% |
3,02% |
LEGIA WARSZAWA - RUCH CHORZOW |
323970 |
2,01% |
2,76% |
LEGIA WARSZAWA - LECH POZNAN |
306021 |
2,06% |
2,35% |
LEGIA WARSZAWA - LECHIA GDANSK |
271585 |
1,79% |
2,08% |
GORNIK LECZNA - LEGIA WARSZAWA |
264994 |
1,70% |
1,77% |
Wszystkie pięć topowych meczów Ekstraklasy to spotkania z udziałem Legii Warszawa transmitowane przez Canal+ Sport. - Spore różnice w widowni najpopularniejszych meczów pomiędzy poszczególnymi antenami nc+ wynikają z faktu, że w Canal+ Sport pokazywane są najatrakcyjniejsze spotkania - wyjaśnia nam Michał Kocięba, kierownik ds. komunikacji i PR kanałów sportowych nc+
W Canal+ Family największe audytorium zgromadziło spotkanie Śląsk-Wrocław-Lech Poznań (174 tys. widzów; 1,42 proc. udziału w 4+), a w nSport+ hitem był mecz Jagiellonia Białystok-Zawisza Bydgoszcz (82 tys. widzów; 0,70 proc. udziału w 4+).
Top 5 meczów Ekstraklasy w Canal+ Family i nSport+
Top 5 meczów w Canal+ Family |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Mecz |
AMR |
SHR % |
SHR % |
SLASK WROCLAW - LECH POZNAN |
173602 |
1,42% |
1,04% |
PIAST GLIWICE - LEGIA WARSZAWA |
165986 |
1,59% |
1,76% |
LEGIA WARSZAWA - CRACOVIA KRAKOW |
159279 |
1,08% |
1,21% |
KORONA KIELCE - ZAWISZA BYDGOSZCZ |
157787 |
1,11% |
0,92% |
LECHIA GDANSK - KORONA KIELCE |
133121 |
1,31% |
1,14% |
Wirtualnemedia.pl |
|||
Top 5 meczów w nSport+ |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Mecz |
AMR |
SHR % |
SHR % |
JAGIELLONIA BIALYSTOK - ZAWISZA BYDGOSZCZ |
82235 |
0,70% |
0,39% |
GORNIK LECZNA - LECHIA GDANSK |
81307 |
0,62% |
0,63% |
WISLA KRAKOW - PIAST GLIWICE |
79720 |
0,85% |
0,94% |
POGON SZCZECIN - KORONA KIELCE |
78762 |
0,70% |
0,53% |
LEGIA WARSZAWA - CRACOVIA KRAKOW |
77973 |
0,52% |
0,30% |
W sezonie jesiennym dwa mecze T-Mobile Ekstraklasy pokazała naziemna TVP1. Więcej widzów zobaczyło tam transmitowane 30 listopada br. o 15.10 spotkanie Lecha Poznań z Górnikiem Zabrze. Mecz ten przyciągnął do Jedynki średnio 1,09 mln widzów, a udział stacji w rynku wyniósł 7,92 proc. w grupie 4+ i 5 proc. w 16-49.
Spotkania w TVP1 |
|
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Mecz |
Data |
AMR |
SHR % |
SHR % |
LECHIA GDANSK - SLASK WROCLAW |
25-10-2014 |
776231 |
8,27% |
5,55% |
LECH POZNAN - GORNIK ZABRZE |
30-11-2014 |
1091742 |
7,92% |
5,09% |
Kolejne spotkania T-Mobile Ekstraklasy oglądać będzie można od 13 lutego 2015 roku, gdy ruszy wiosenna runda rozgrywek.
Dołącz do dyskusji: 128 tys. widzów meczów Ekstraklasy. Legia Warszawa najchętniej oglądana