SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

162 tys. widzów religijnego programu Jedynki „Studio raban”

Nowy katolicki program „Studio raban” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 162 tys. widzów. Religijna audycja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”, która w tym czasie pokazuje powtórki.

„Studio raban” na antenie TVP1 oglądać można w soboty o godz. 11.50, począwszy od 16 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków produkcji wyniosła 162 tys. osób, co przełożyło się na 2,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek, który śledziło 182 tys. osób.

Jedynka w paśmie nadawania nowego serialu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVN, który emitując wtedy powtórki „Na Wspólnej”, osiąga 9,99 proc. udziału. Drugi jest Polsat (powtórki „Supermodelki Plus Size”; 6,78 proc.), a trzecia - TVP2 (powtórki „O mnie się nie martw”; 4,25 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

„Studio Raban” to katolicki program skierowany dla młodzieży. Autorska audycja Michała Kłosowskiego przedstawia historie młodzieży, która swoim życiem i działaniem inspiruje innych.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Dołącz do dyskusji: 162 tys. widzów religijnego programu Jedynki „Studio raban”

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
przeczytałem STUDIO RABIN ..... :D
1 0
odpowiedź
User
Wer
No to najwyższa pora założyć okulary.
0 1
odpowiedź
User
hahaha
typowe misyjne badziewie zupełne nieatrakcyjne, którego nikt nie ogląda jedyne Ci którzy wlączą tv z automatu i się włączy tvp1, albo po wcześniejszych programach nie zmienia kanału.

rozumiem misję tvp, ale warto chyba robić bardziej atrakcyjne rzeczy...

tylko tvp wie jak odstraszyć od siebie widownię, a potem manipuluje danymi i wkręca ludziom, że wszyscy ich oglądają...
1 0
odpowiedź