2/3 polskich internautów ogląda wideo na YouTubie
Blisko 14 milionów użytkowników internetu w Polsce ogląda materiały wideo na YouTubie. To o prawie 11 milionów więcej niż w 2006 roku, gdy serwis został kupiony przez Google - wynika z danych Gemiusa.
W czwartek 10 października br. mija siedem lat od czasu, kiedy Google przejęło YouTube’a. W październiku 2006 roku ten największy na świecie serwis z treściami wideo odwiedziło zaledwie około 3 miliony polskich internautów.
YouTube cały czas zyskuje na popularności na polskim rynku - treści dostępne w serwisie przegląda blisko 14 milionów użytkowników sieci w naszym kraju, o milion więcej niż rok wcześniej.
Daleko w tyle są inne internetowe serwisy wideo. W lipcu br. druga w rankingu wrzuta.pl przyciągnęła uwagę ponad 2,3 miliona, a trzecie tosiewytnie.pl - prawie 2 miliony polskich internautów.
Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania oglądalności witryn i aplikacji internetowych Megapanel PBI/Gemius. Badanie jest realizowane metodą panelową na reprezentatywnej próbie internautów, obejmuje kilka tysięcy polskich stron www.
Dołącz do dyskusji: 2/3 polskich internautów ogląda wideo na YouTubie