2012: marketing e-mailowy osiągnie wartość 2,1 miliarda dolarów
W 2012 roku wydatki na marketing w poczcie e-mail osiągną w USAwartość 2,1 miliarda dolarów.
Wartość ta będzie wówczas prawie dwukrotnie wyższa od obecnegopoziomu wydatków w tym sektorze - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer, powołując się na prognozę firmy badawczejJupiterResearch.
Średni roczny wzrost poziomu wydatków ma tutaj wynieść w latach2007 - 2012 11 procent. W ubiegłym roku na tego typu marketingwydano za oceanem 1,2 miliarda dolarów.
Z kolei eMarketer prognozuje, że do 2011 roku wydatki namarketing w poczcie e-mail zwiększą się do 1,65 miliarda dolarów, aw ubiegłym roku wyniosły one 1,5 miliarda dolarów.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: 2012: marketing e-mailowy osiągnie wartość 2,1 miliarda dolarów