210 prac z Polski na Golden Drum
Na tegorocznym 13. międzynarodowym festiwalu reklamy Golden Drum, odbywającym się w Portorożu na Słowenii, polskie agencje wysłały 210 prac.
Najwięcej zgłoszeń (56) wysłała agencja Saatchi & Saatchi Poland. Całkowita liczba zgłoszeń na Golden Drum 2006 wyniosła 2576. W konkursie biorą udział prace z 42 krajów. W zeszłym roku 2483 z 40 krajów. Najwięcej ze Słowenii (304), Rumunii (299), Rosji (258), Austrii (245) i Polski (210).
Oprócz reprezentantów z Europy, są również prace z wielu innych krajów jak USA, Kanada, Wietnam.
Najwięcej zgłoszeń zanotowano w kategorii „print” (585). W kategorii „tv” (498), „outdoor (392), „radio” (82).
Festiwal potrwa do 6 października.
Dołącz do dyskusji: 210 prac z Polski na Golden Drum