28 polskich firm na MIPTV w Cannes
Na kwietniowe targi telewizyjne MIPTV w Cannes do tej pory zarejestrowało się 28 polskich firm.
Samodzielne stoiska będą miały jedynie Telewizja Polska i wrocławska ATM Grupa. W tym roku dołącza do nich TVN, który na targach zamierza zaprezentować produkcje własne z głównej anteny i z kanałów tematycznych. Reszta firm uczestniczy w targach bez własnego stoiska.
„Rozmowy w sprawie własnych stoisk prowadzone są z kilkoma innymi firmami. W kwietniu już się nic nie da zrobić, ale może się to zmienić w październiku” – mówi portalowi „Wirtualnemedia.pl” Monika Bednarek, polski przedstawiciel targów MIPTV.
Targi w Cannes odbywają się dwa razy w sezonie. W kwietniu (MIPTV) i październiku (MIPCOM). Do 27 marca opłata za akredytację na MIPTV wynosi 1040 Euro. Od 28 marca opłata wzrasta do 1320 Euro (ceny bez vat).
Poniżej obecna lista polskich firm na kwietniowych targach MIPTV w Cannes: Telewizja Polska, Polsat, Cass Film Entertainment Group, Canal+ Cyfrowy, Hagi Film i Video, TVN, Orange Studio Reklamy, UPC Polska, ATM Grupa SA, PM SP. ZO.O., Aper Anna Grzegorek-Perczyńska CO., Adyton International, Rochstar, Epelpol Distribution, Polkomtel, Mayfly, Polmedia, Amercon, Orange Studio Animacji, ITI Neovision, Media&Marketing Polska, Grupa Onet, Endemol, Multimedia Bank, MTV Networks Polska, TV4 Poland, Wirtualna Polska, MTJ Artistic Agency.
Tegoroczne MIPTV zaplanowano w dniach 16-21 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: 28 polskich firm na MIPTV w Cannes