30 sekund za 2,4 mln USD
30 sekund reklamy podczas Super Bowl kosztuje 2,4 mln USD
Należąca do News Corp. telewizja Fox ustaliła średnią cenę czasu reklamowego podczas najbliższego Super Bowl na rekordowym poziomie 2,4 mln USD. Podczas finałowego meczu rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego dostępne będzie 58 trzydziestosekundowych przerw na reklamy.
Cena 30 sekund czasu reklamowego wzrośnie podczas zaplanowanego na 6 lutego Super Bowl o 6,7 proc. w porównaniu z ubiegłoroczną. Telewizja Fox nie musi obawiać się o brak chętnych. Anheuser-Busch, producent piwa Budweiser ujawnił, że kupił już 10 przerw reklamowych. W trakcie meczu reklamować się będą także PepsiCo i Visa International.
Transmisja z finałowego meczu rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego to od 1995 roku widowisko telewizyjne o największej oglądalności. Tegoroczny mecz między New England Patriots i Carolina Panthers oglądało 41,4 proc. amerykańskiej publiczności telewizyjnej.
MD, Bloomberg - PB
Dołącz do dyskusji: 30 sekund za 2,4 mln USD