370 tys. zł dla chorych dzieci przyniósł XVI Charytatywny Bal Dziennikarzy
Dochód z tegorocznego Charytatywnego Balu Dziennikarzy wyniósł prawie 370 tys. zł. Był to rekordowy wynik w 18-letniej historii dobroczynnej imprezy. Pieniądze te trafią do trzech fundacji zajmujących się chorymi dziećmi.
Na aukcji podczas XVI Charytatywnego Balu Dziennikarzy dary przekazane Fundacji wylicytowano łącznie za 250 500 zł. Najdroższy okazał się kask Rafała Sonika, który osiągnął cenę 45 tys. zł. Ponadto w serwisie Charytatywni.allegro.pl od 22 grudnia do 6 lutego odbywały się aukcje darów przekazanych przez największe redakcje i stacje telewizyjne, dziennikarzy, polityków, sportowców, biznesmenów. Bal miał też sponsorów - głównym był Orlen, zaś mecenasem projektu - Fundacja PKO BP.
Łączny dochód z wszystkich licytacji i od sponsorów wyniósł 367 554 zł (poprzedni Bal przyniósł 170 tys. zł). Środki te przeznaczone zostaną dla małych podopiecznych Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacji Polsat i Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.
>> XVI Charytatywny Bal Dziennikarzy (fotogaleria)
- Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się wesprzeć Fundację Charytatywny Bal Dziennikarzy. Słowa uznania należą się nie tylko oficjalnym sponsorom, ale także uczestnikom Balu, którzy okazali się tak hojni w trakcie licytacji. Mam nadzieję, że za rok wszyscy razem, całe środowisko dziennikarskie i nasi przyjaciele, powtórzymy ten sukces - mówi Mateusz Hładki, prezes Fundacji, dziennikarz TVN.
W XVI Charytatywnym Balu Dziennikarzy, który odbył się 7 lutego br. w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej, uczestniczyło około 1000 gości, przedstawicieli mediów, świata biznesu, polityki i kultury. Kolejny Bal planowany jest za rok.
Charytatywny Bal Dziennikarzy po raz pierwszy odbył się w 1998 roku. Organizująca go Fundacja wspiera m.in. placówki opieki zdrowotnej, szpitale, instytucje opieki społecznej, domy dziecka, organizacje opiekujące się dziećmi, niepełnosprawnymi. Do zeszłego roku, przy okazji podejmowanych przez Fundację działań, udało się zebrać łącznie ok. 3 mln zł.
Dołącz do dyskusji: 370 tys. zł dla chorych dzieci przyniósł XVI Charytatywny Bal Dziennikarzy
Dużo ? Czy mało? Dla biznesmenów i dziennikarzy ? A przecież większość pewnie zaplacilili sponsorzy ..zabawa prawie darmo....
Gdyby każdy z uczestników bez szumu medialnego wpłacił 500 na konto fundacji Anny Dymnej - dzieci dostalyby 2 razy więcej.