3Bit znów w telewizji
Gruppa66 Ogilvy przygotowała film reklamowy dla Kraft Foods Polska SA promujący nowy, większy batonik 3Bit, za cenę klasycznego.
Kampania rozpoczęła się 5 lutego i będzie prowadzona w największych stacjach telewizyjnych.
Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowej promocji: 23% więcej batonika 3Bit za tę samą cenę. Koncepcja nowego 15 sekundowego filmu opiera się na wcześniejszej kreacji pod tytułem „Kasa”. Spot odświeżono wplatając dowcipną informację o dodatkowych 23% gratis. Poza tym uległa zmianie wizualizacja packshotu, z klasycznego na promocyjny. Spot jest dynamiczny i wesoły, skierowany do młodego konsumenta.
Po stronie klienta za kampanię odpowiada Dawid Borowiec (Marketing Manager Kraft Foods Polska S.A).
Kreację dla klienta przygotował zespół Ireneusza Brody, Group Creative Director w Gruppa66 Ogilvy. Za bieżącą koordynację działań dla klienta odpowiada zespół Olgi Sobieraj, Client Service Director Gruppa66 Ogilvy. Producentem spotu jest dom produkcyjny Design Direct, pod kierownictwem Anny Lewczuk.
Planowanie i zakup mediów prowadził dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: 3Bit znów w telewizji