4,4 mln widzów nowego sezonu „Na dobre i na złe”. TVP2 miażdży konkurencję
Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 4,39 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.45, począwszy od 31 sierpnia br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 4,39 mln osób, co przełożyło się na 28,86 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 22,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek pokazany 7 września br. Zgromadził on przed telewizorami 4,61 mln oglądających.
Oglądalność trzech topowych odcinków „Na dobre i na złe”
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
31-08-2016 |
4 022 193 |
27,21% |
07-09-2016 |
4 605 601 |
30,82% |
14-09-2016 |
4 543 843 |
28,51% |
Średnio: |
4 392 264 |
28,86% |
Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje TVP1, która, emitując wtedy film fabularny, pierwszy odcinek „Hit Hit Hurra!” oraz mecz Ligi Mistrzów Legia Warszawa - Borussia Dortmund, osiąga 12,28 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (film fabularne oraz „Top Chef. Gwiazdy od kuchni”; 6,93 proc.), a czwarty - TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Dom Marzeń” i „Singielka”; 6,21 proc.).
Taka sama kolejność stacji jest wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP2 - Na dobre i na złe |
4 392 264 |
28,86% |
1 347 567 |
22,65% |
TVP1 |
1 868 611 |
12,28% |
730 617 |
12,28% |
Polsat |
1 054 332 |
6,93% |
579 561 |
9,74% |
TVN |
945 692 |
6,21% |
475 717 |
8,00% |
W sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,89 proc.
Dołącz do dyskusji: 4,4 mln widzów nowego sezonu „Na dobre i na złe”. TVP2 miażdży konkurencję