SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

4,4 mln widzów nowego sezonu „Na dobre i na złe”. TVP2 miażdży konkurencję

Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 4,39 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

„Na dobre i na złe”, fot TVP „Na dobre i na złe”, fot TVP

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.45, począwszy od 31 sierpnia br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 4,39 mln osób, co przełożyło się na 28,86 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 22,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek pokazany 7 września br. Zgromadził on przed telewizorami 4,61 mln oglądających.

Oglądalność trzech topowych odcinków „Na dobre i na złe”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

31-08-2016

4 022 193

27,21%

07-09-2016

4 605 601

30,82%

14-09-2016

4 543 843

28,51%

Średnio:

4 392 264

28,86%

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje TVP1, która, emitując wtedy film fabularny, pierwszy odcinek „Hit Hit Hurra!” oraz mecz Ligi Mistrzów Legia Warszawa - Borussia Dortmund, osiąga 12,28 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (film fabularne oraz „Top Chef. Gwiazdy od kuchni”; 6,93 proc.), a czwarty - TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Dom Marzeń” i „Singielka”; 6,21 proc.).
Taka sama kolejność stacji jest wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2 - Na dobre i na złe

4 392 264

28,86%

1 347 567

22,65%

TVP1

1 868 611

12,28%

730 617

12,28%

Polsat

1 054 332

6,93%

579 561

9,74%

TVN

945 692

6,21%

475 717

8,00%

 

W sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,89 proc.

Dołącz do dyskusji: 4,4 mln widzów nowego sezonu „Na dobre i na złe”. TVP2 miażdży konkurencję

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sin
"miażdży"??? Proszę, nie posługujcie się językiem typowym dla osób w wieku gimnazjalnym!
0 0
odpowiedź
User
Nie dla TVPiS
Na szczęście nie oglądam seriali polskiej produkcji. Nie chce zanudzić się na śmierć.
0 0
odpowiedź
User
Janek
Przerzucić Leśną Górę do Jedynki na 18.30. Oglądalność Wiadomości TVPiS od razu wzrośnie...
0 0
odpowiedź