40 proc. użytkowników smartfonów przerzuciłoby się na iPhone'a
40 procent użytkowników BlackBerry i innych smartfonów twierdzi, żeprzy zakupie nowego tego typu urządzenia zdecydowałoby się naiPhone'a firmy Apple.
Dla porównania, tylko 14 procent użytkowników smartfonów niebędących BlackBerry, wybrałoby urządzenieprodukowane przez kanadyjską firmę Research In Motion (RIM) -wynika z badania przeprowadzonego przez firmę CrowdScience.
Pokazało ono także wielką lojalność jaką marka smartfona firmyApple cieszy się wśród swoich użytkowników. Aż 97 procent z nichpoleciłoby iPhone'a komuś innemu, a 82 procent ponowniezdecydowałaby się na jego zakup.
Z badania wynika również, że 71 procent ogółu posiadaczysmartfonów korzysta ze swoich aparatów zarówno z przyczynbiznesowych jak i osobistych. Jedynie 3 procent robi to tylko zpowodów biznesowych.
Z kolei najpopularniejszymi funkcjami smartfonów okazały sięsurfowanie po internecie, robienie zdjęć, korzystanie z pocztye-mail, słuchanie muzyki, WiFi oraz GPS.
Dołącz do dyskusji: 40 proc. użytkowników smartfonów przerzuciłoby się na iPhone'a