SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4Kroki zmienia dąb na kotlet

Agencja interaktywna 4Kroki wprowadziła kotlet w miejsce dębu wswojej identyfikacji wizualnej. Zmianie towarzyszyło odświeżenieserwisu internetowego firmy i niestandardowa akcja promocyjna podhasłem "Co możemy Ci wysmażyć?".

Poprzednia identyfikacja wizualna agencji interaktywnej 4Krokiprzedstawiała rozłożysty dąb symbolizujący siłę i długowieczność. -Po kilku latach działalności zobaczyliśmy jednak, że natura niejest wieczna, a nasze środowisko zawodowe także ewoluuje -uzasadnia Renata Stefankowicz, PR specialist firmy. Dlatego 4Krokizdecydowało się wprowadzić do swojego wizerunku sugestywny symbolpolskiego kotleta mającego odzwierciedlać dobre użycie, czyli w tymwypadku konsumpcję. - Aby kotleta zjeść, trzeba go najpierw zrobić,ale jeśli się go nie zje, jeśli opinia go nie przyjmie, trzebabędzie go wyrzucić do kosza i zacząć robić coś innego - opisujePrzemek Chudkiewicz, art director agencji.

4kroki

Zmianie identyfikacji wizualnej firmy towarzyszyło odświeżeniejej serwisu internetowego oraz niestandardowa kampania promocyjnapod hasłem "Co możemy Ci wysmażyć?". W ramach akcji dziennikarze,PR-owcy i pracownicy domów mediowych otrzymali paczki z talerzami isztućcami zawierającymi link do zmienionej strony internetowej4Kroki.

Dołącz do dyskusji: 4Kroki zmienia dąb na kotlet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl