SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

65 prac nominowanych w tym roku do Effie

W tym roku nominacje do nagrody oceniającej efektywność reklamy Effie 2008 otrzymało 65 prac spośród 151 zgłoszonych do konkursu. Oceny dokonało 54-osobowe jury pod przewodnictwem Marka Kapuścińskiego, prezesa Procter & Gamble Polska, oraz pięciu przewodniczących grup jurorskich.

W tym roku wprowadzono wiele zmian i nowości w regulaminie konkursu. Najważniejsza z nich, to podział jurorów na grupy eksperckie, które oceniały prace w przydzielonych kategoriach. Na pierwszym etapie obrad - on-line - zadaniem jurorów było wyłonienie pretendujących do shortlisty prac. Drugi etap był posiedzeniem, podczas którego jurorzy mogli przedyskutować prace, które znalazły się na shortliście i zatwierdzić nominacje konkursowe. Następnie, w głosowaniu tajnym, jury przydzieliło pracom punkty kwalifikujące je do nagród konkursowych w poszczególnych kategoriach.

Podobna procedura obowiązywała przy ocenie prac w kategoriach szczególnych, takich jak Long Term i Launch. Podczas obrad on-line jurorzy oceniali prace Long Term i Launch, przydzielone do odpowiednich kategorii produktowych. Podczas posiedzenia jury prace najpierw poddano ocenie grup eksperckich, które po dyskusji rekomendowały wybrane prace do nominacji. Następnie jurorzy, już w innym składzie (grupy złożone z przedstawicieli wszystkich kategorii) jeszcze raz dyskutowali, zatwierdzili nominacje, a następnie w posiedzeniu tajnym przydzielali punkty kwalifikujące je do nagród konkursowych w tychże kategoriach.

Gala Konkursu Komunikacji Marketingowej Effie Awards 2008 odbędzie się 3 listopada w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Agencja Agencja Klient
współzgłaszająca



Adwertajzing Pentagon Media Team FagorMastercook
BBDO Warszawa
SOS Wioski Dziecięce
BBDO Warszawa
Generali Group
Brain Stratosfera PLAY
Brain
PLAY
Brain OS3 Multimedia ING Bank Śląski
Brain OS3 Multimedia ING Bank Śląski
DDB Warszawa
Unilever Polska
DDB Warszawa
Eurobank
Euro RSCG
Hortex Holding
G7
Chipita Poland
Grey Worldwide Warszawa
Procter & Gamble DS Polska
Grey Worldwide Warszawa
Grupa Żywiec
Gruppa66 Ogilvy Ogilvy Interactive Coca-Cola Poland Services
Gruppa66 Ogilvy
Canal+ Cyfrowy
Gruppa66 Ogilvy Ogilvy Interactive Liberty Seguros Compania de Seguros y Reaseguros
Heads Advertising
Polpharma Biuro Handlowe
Healthway Mediaedge:cia Lek Polska
Inter IKEA Centre Polska
Inter IKEA
Jonasz Advertising
Polski Lek S.A.
JUST
The Lorenz Bahlsen Snack World
JUST
Kulczyk Tradex
JWT
Bayer
JWT
Unilever Polska
Koalicja 21Października
Koalicja 21Października
McCann Erickson Polska
L'Oreal Polska
Men at Work Sp. z o.o. Universal McCann Bank Zachodni WBK
Paralotna
KIA Motors Polska
Polbank EFG Addapter Polbank EFG
Publicis
Nestle Polska
Publicis
Kompania Piwowarska
Publicis
Jeronimo Martins Dystrybucja
PZL
GlaxoSmithKline Consumer Healthcare
PZL
Polkomtel
Saatchi & Saatchi
Carlsberg Polska
Testardo Red Cell
FoodCare
TIPPINGPOINT
Herbapol Lublin
Young & Rubicam Poland
Danone


Dom Mediowy
Klient
Macroscope OMD
Deutshe Bank
MediaCom Warszawa
Mars Polska
MediaCom Warszawa
Strauss Cafe Poland
MediaCom Warszawa
Procter & Gamble Operations Polska
MediaCom Warszawa
Procter & Gamble Prestige Products
MediaCom Warszawa
Procter & Gamble
MediaCom Warszawa
Danone
Mediaedge:CIA
Nestle Polska
Mediaedge:CIA
Nestle Polska
Mediaedge:CIA
Coty Polska
Mediaedge:CIA
Coty Polska
MindShare Polska
Volvo Auto Polska
MindShare Polska
BP Polska
MindShare Polska
Nike Poland
MPG
Liberty Seguros Compania de Seguros y Reaseguros
MPG
Nordea Bank Polska
PanMedia Western
Suzuki Motor Poland
PHD
Unilever Polska
Starcom
Kraft Foods Polska
Starcom
Kraft Foods Polska
Starcom
Coca-Cola Poland Services
Starcom
US Pharmacia
Starcom
Fiat Auto Poland
Starcom
TVN
Universal McCann
Bank Zachodni WBK
ZenithOptimedia Group
Electrolux
ZenithOptimedia Group
Totalizator Sportowy
  • Więcej informacji:
  • Effie

Dołącz do dyskusji: 65 prac nominowanych w tym roku do Effie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl