SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“7420 Milion od zaraz” spada z anteny Polsatu

Polsat zaledwie po miesiącu nadawania zdejmuje z anteny teleturniej “7420 Milion od zaraz”, który prowadzi Krzysztof Ibisz. Show od początku emisji gromadził niedużą widownię.

Polsat pokaże jeszcze dwa odcinki programu nadawanego w niedziele o 17.45 – ostatni, piąty widzowie będą mogli zobaczyć 30 stycznia br. Jak się dowiedzieliśmy w Polsacie, nadawca planował pierwotnie emisję pięciu albo ośmiu odcinków “7420 Milion od zaraz”. Powodem usunięcia show z ramówki już po miesiącu jego nadawania są słabe wyniki oglądalności.

Mimo ogromnej autopromocji na antenie Polsatu (m.in. kilka wersji spotów z udziałem Ibisza i gwiazd stacji) średnia widownia pierwszych trzech odcinków teleturnieju wyniosła 1,31 mln przy udziale wynoszącym zaledwie 8,56 proc. w grupie 4+ i 10,1 proc. w 16-49, a wyniki spadały z odcinka na odcinek. Polsat przegrał w paśmie emisji show z TVP 1 i TVP 2, wyprzedził jedynie nadającą wówczas powtórki stację TVN (ale w 16-49 przegrał też z TVN, szczegóły oglądalności i ocena programu).

Oficjalnego komentarza stacji dotyczącego przyczyn zdjęcia programu nie udało nam się w czwartek uzyskać.

W programie „7420 Milion od zaraz” uczestnicy, których w domach odwiedzają reporterzy z kamerą, muszą przekonać widzów, że to oni zasługują na wygraną pieniężną. Główna nagroda show wynosi zależnie od poparcia widzów 333 333,34 zł lub 1 mln zł. Teleturniej powstaje na podstawie formatu firmy ZED, a produkuje go firma ToroMedia.

W lutym br. Polsat w niedzielnym paśmie o 17.45 zamiast “7420...” początkowo emitować będzie filmy fabularne, a pod koniec miesiąca wejdą do niego powtórki drugiej serii “Szpilek na Giewoncie”. Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement.

Dołącz do dyskusji: “7420 Milion od zaraz” spada z anteny Polsatu

73 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Nina T., won z Grupy.
odpowiedź
User
dzfdf
Program bardzo dobry, tylko zła polityka reklamowa i pora emisji. Jeśli zamiast 3 tygodni wstecz, reklamowali (bardziej przejrzyście, ale z nutką tajemnicy) 3 miesiące przed i zapraszali nie na niedzielne popołudnie, lecz na sobotę wieczór, to może ludzie by oglądali. Program fajny, tylko Nina wszystko musi spier..lić.
odpowiedź
User
sggg
Ibisz to głupi laluś którego nikt nie lubi. Sam sobie zrobił taką autopromocję w mediach w ostatnim roku. Jest głupi
odpowiedź