ABM w ZKDP
ABM członkiem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy
Zarząd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy ZKDP przyjął firmę ABM (Agencja Badań Marketingowych Sp. z o.o.) do grona członków Związku Kontroli Dystrybucji
Prasy.
ABM jest trzecią firmą badawczą w gronie firm zajmujących się na co dzień prasą.
Zamierzam aktywnie wziąć udział w pracach Związku. ABM zdecydowanie postawił na specjalizację prasową - komentuje Sebastian Nowacki Prezes Zarządu ABM,
który był delegatem na ostatnim X. Zjazd ZKDP.
ABM specjalizuje się w badaniach marketingowych dla wydawców prasy, szczególnie w badaniach jakościowych. Posiada własne produkty badawcze dedykowane dla wydawców. Jeden z nich Presskop od ośmiu lat cieszy się uznaniem wydawców. Wcześniej chętniej z produktu korzystali wydawcy dzienników, dziś jednak ocena poszczególnych wydań częściej zamawiana jest przez tygodniki i miesięczniki - dodaje Beata Rąbińska - kierownik projektu Presskop.
Dołącz do dyskusji: ABM w ZKDP