Abonament telefoniczny - nowa usługa GTS Energis
Firma GTS Energis przygotowała ofertę Abonament Telefoniczny. Oferta skierowana jest do klientów biznesowych będących abonentami Telekomunikacji Polskiej S. A..
Uruchomienie pierwszych abonentów usługi Abonament Telefoniczny dla linii analogowych firma GTS Energis zapowiada na dzień 1 marca 2007.
GTS Energis jest pierwszym operatorem, który uruchomi usługę WLR dla linii ISDN BRA. GTS Energis rozpocznie przekazywanie pierwszych zamówień na linie ISDN BRA do TP S.A. w drugiej połowie lutego 2007, po uzgodnieniu wszystkich szczegółów związanych z realizacją usługi przez zespoły negocjacyjne GTS Energis oraz TP S.A. Zamówienia przekazane do TP S.A. w lutym zostaną zrealizowane na początku kwietnia 2007 roku.
Firma GTS Energis przygotowała ofertę dla linii analogowych oraz linii cyfrowych ISDN BRA. Opłaty abonamentowe różnią się w zależności od okresu umowy: na 12, 24 miesiące czy też na czas nieokreślony. Koszt abonamentu telefonicznego dla linii analogowych wynosi od 32 zł do 38 zł netto. Za cyfrowe łącze ISDN BRA opłaty wynoszą odpowiednio od 45 zł do 51 zł netto.
GTS Energis pamięta również o abonentach, którzy posiadają w TP S. A. plany: standardowy oraz Octopus S lub Octopus K. W ramach usługi Abonament Telefoniczny abonenci otrzymają możliwość skorzystania z 40 minut za darmo dla każdej uruchomionej linii telefonicznej, po podpisaniu umowy z GTS Energis, zawartej na 1 rok.
Wraz z wprowadzeniem usługi Abonament Telefoniczny GTS Energis wprowadza dla swoich abonentów ofertę pakietów minut - 300, 1000, 3000 oraz 6000 w cenach: 22.95 zł, 75.50 zł, 224.40 zł 444.00 zł.
„Na rynku telefonii stacjonarnej właśnie wysokie ceny usług są największą barierą ograniczającą powszechny i nieskrępowany dostęp do usług telekomunikacyjnych. Mamy nadzieję, że nasza oferta przyczyni się do zmian na tym polu” – powiedział Ireneusz Klimczak, Product Director w firmie GTS Energis.
Co zyskuje abonent WLR?
Przede wszystkim tańszy abonament nawet o 41%. Zmiana dostawcy abonamentu, nie oznacza zmiany dotychczasowego numeru telefonu. Po podpisaniu umowy z GTS Energis, klient we wszystkich sprawach związanych ze swoją linią telefoniczną będzie się kontaktował z Biurem Obsługi Abonenta GTS Energis. W BOA przyjmowane będą zgłoszenia dotyczące modyfikacji usług, przenoszenia łączy, awarii lub reklamacji. Abonenci otrzymają jeden rachunek za telefon z wyszczególnioną opłatą zarówno za abonament, jak i za połączenia telefoniczne.
Z oferty firmy GTS Energis będą mogli skorzystać klienci w 15 strefach miejskich, w których świadczone są połączenia lokalne realizowane poprzez prefiks 1066.
Dołącz do dyskusji: Abonament telefoniczny - nowa usługa GTS Energis