Absolut otrzymał trzy nagrody Euro EFFIE
Podczas Gali Euro Effie Awards, która odbyła się 2 października, ABSOLUT zdeklasował swych konkurentów i zdobył trzy nagrody Euro Effie
Podczas Gali Euro Effie Awards, która odbyła się 2 października, ABSOLUT zdeklasował swych konkurentów i zdobył trzy nagrody Euro Effie! Po raz pierwszy zdarzyło się, aby kampania reklamowa otrzymała trzy nagrody Euro Effie w jednym roku.
Europejska kampania ABSOLUT, stworzona przez TBWA Paris, została jednogłośnie wybrana zwycięzcą Złotej Nagrody Effie w kategorii kampanii alkoholowej, zdobywcą Nagrody Effie za długodystansową efektywność i co najważniejsze Grand Prix Effie za najlepszą kampanię europejską pośród wszystkich kategorii!
W tym roku ABSOLUT rywalizował z siedemdziesięcioma trzema kampaniami, zgłoszonymi do konkursu przez różne kraje europejskie. Nagrody Euro Effie są przyznawane kampaniom, które prowadzone były w co najmniej dwóch krajach europejskich. Ocenie poddawana jest nie tylko kreatywność, ale również skuteczność reklamy, cele kampanii oraz osiągnięte wyniki. W jury zasiada dwadzieścioro siedmioro zawodowców z agencji reklamowych, a także reklamodawców oraz przedstawicieli domów mediowych, europejskich firm marketingowych i badawczych.
Od czasu wprowadzenia na rynek ABSOLUT VODKA w 1979 roku marka ABSOLUT zdobyła 320 nagród. W 2000 roku kampania ABSOLUT otrzymała dwie nagrody Effie. W 2003 roku marce ABSOLUT przyznano aż siedemnaście nagród, w tym Złotą Nagrodę Effie za nieprzerwane sukcesy, wręczoną podczas Gali Nagród Effie, która odbyła się w czerwcu w Nowym Jorku.
W Polsce działania reklamowe dla marki ABSOLUT realizuje TBWA Warszawa. Od 2000 roku, działania public relations prowadzi agencja BCA S.A.
Dołącz do dyskusji: Absolut otrzymał trzy nagrody Euro EFFIE