Reklamy tygodnia: Adidas, Kia Rio i Magne-B6 Active (wideo)
Tym razem w zestawieniu najlepszych naszym zdaniem reklam tygodnia znalazły się same lokalne produkcje. Są to; akcja promująca suplement diety Magne-B6 Active (należy do Sanofi), niestandardowe działania wspierające buty Blue Blast Adidasa oraz spoty reklamujące nowy samochód Kia Rio.
Magne-B6 Active - „Przekuj stres na działanie”
Agencje: Zenith, LiquidThrad, Discovery Media Brand Partnership, Publicis Poland, Atom Click, Publicis DWL
W tym przypadku na wyróżnienie zasługuje fakt, że firma farmaceutyczna zamiast faszerować spotami z pseudo-lekarzami, postawiła na niestandardową promocję swojego produktu deccydując się na dedykowany program tv.
Pod hasłem „Przekuj stres w działanie” ruszyła kampania reklamująca suplement diety Magne-B6 Active (produkowany przez koncern Sanofi). Głównym elementem akcji jest program „Stresozaradni” emitowany w stacjach z portfolio Discovery. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe Zenith, LiquidThread, Discovery Media Brand Partnership, Publicis Poland, AtomClick i Publicis DWL.
Kampania podkreśla, że chociaż stres jest uznawany przede wszystkim za negatywne zjawisko, to może być też bodźcem do działania, a wiedza i odpowiednie nastawienie mogą pomóc w radzeniu sobie z nim i obracaniu go na swoją korzyść. Występująca w akcji jako ekspert psycholog motywacji dr Ewa Jarczewska-Gerc wskazuje, że to, w jaki sposób myślimy o stresie oraz jak sobie z nim radzimy znacząco wpływa na nasze zdrowie, nie tylko psychiczne. Stres bowiem, to zjawisko obejmujące swoim działaniem wszystkie sfery funkcjonowania człowieka
Głównym elementem kampanii jest program „Stresozaradni”, który będzie składał się z pięciu odcinków reportażu dokumentalnego przedstawiającego różne osoby zmagające się ze stresem o konkretnym źródle. We współpracy ze specjalistami, bohaterowie filmów będą uczyć się, jak umiejętnie radzić sobie ze stresem. Obecnie rozpoczęła się pierwsza część kampanii, która ma na celu rekrutację uczestników. Na kanałach Discovery Channel, TLC oraz Eurosport 1 emitowane są spoty prezentujące koncepcję programu oraz zachęcające do wzięcia udziału w castingu
Kampania obejmuje też serwis stresozaradni.pl oraz facebookowy fanpage marki Magne-B6 Active. Potrwa do końca br. Za koncepcję i strategii komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith, a za koncepcję i realizację działań contentowych - agencja LiquidThread we współpracy z Discovery Media Brand Partnership. Reklamy przygotowała agencja Publicis Poland, za działania w social mediach odpowiada agencja AtomClick, a serwis stresozaradni.pl zaprojektowała i wdrożyła agencja Publicis DWL.
Adidas - automatyczna fotobudka promuje Blue Blast
Agencje: Posterscope, Clear Channel Poland
Ciekawy sposób promocji marki, wzbudzający ciekawość i angażujący zarazem.
Marka Adidas do promocji nowego modelu butów piłkarskich Blue Blast wykorzystała automatyczną fotobudkę.
W ramach akcji w sklepie Intersport w warszwskim centrum handlowym Arkadia ustawiona została automatyczna fotobudka z ekranem dotykowym, która po zrobieniu zdjęcia szparuje postać z „greenboxa” i umieszcza ją na layoucie razem z atrybutem marki - piłką nożną, którą klient może przesuwać w dowolne miejsce na layoucie. Aplikacja daje również możliwość udostępniania zdjęcia. Po wykonaniu zdjęcia użytkownik otrzymuje kod rabatowy do sklepów Intersport na buty z nowej kolekcji Blue Blast.
Jednocześnie po wykonaniu zdjęcia, jest ono automatycznie wyświetlane w witrynie sklepu Intersport z zachęceniem do wejścia i wzięcia udziału w akcji, oraz na ekranach Clear Channel Poland w centrum handlowym Arkadia.
Za kreację, realizację i zakup mediów odpowiada Posterscope Polska, we współpracy z Isobar oraz Carat (wszystkie te firmy należą do Dentsu Aegis Network Polska).
Kia Rio - „Nowa Kia rio. Twój czas. Twoje zasady”
Agencje: Interactive Partners, Havas Media
Reklama pełna niezwykle dobrej energii, masy radości. Z przyjemnością się ją ogląda.
Wystartowała kampania reklama modelu Kia Rio czwartej generacji. Nowa Kia Rio, której światowy debiut miał miejsce podczas zeszłorocznego salonu samochodowego w Paryżu, od tego kwartału jest dostępna również w Polsce. Działania promocyjne prowadzone są pod hasłem „Nowa Kia Rio. Twój czas. Twoje zasady”. Aktywności reklamowe obejmują telewizję oraz internet.
Za adaptację i przygotowanie reklam odpowiada agencja Interactive Partners, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media. Jest to kolejny projekt tych firm dla Kia Motors Polska.
Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Adidas, Kia Rio i Magne-B6 Active (wideo)