Adresy URL skuteczne w prasowych reklamach
Internetowe adresy umieszczane w prasowych reklamach skuteczniezwiększają liczbę wizyt promowanych witryn.
Tak wynika z najnowszego raportu organizacji Magazine Publishersof America (MPA), dla której badanie przeprowadziła firma VISTA -informuje serwis MediaPost Publications. Zbadała ona obejmująceróżne kategorie 833 prasowe reklamy umieszczone na stronach siedmiuczasopism.
Okazało się, że w kategorii "podróże" umieszczenie adresu URL wreklamie sprawiało, że liczba wizyt na danej stronie internetowejzwiększała się o 186 procent. W przypadku kategorii "dom" wzrostwyniósł 103 procent, a w kategorii "kobiety" 98 procent.
Następne były tutaj kategorie: "moda" (wzrost o 52 procent),"mężczyzna" (wzrost o 38 procent) oraz "finanse" (wzrost o 22procent).
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Adresy URL skuteczne w prasowych reklamach