AdTotal obejmuje ekrany w sklepach Tesco
Wirtualna Polska włączyła do swojej sieci reklamowej AdTotal nośniki digital signage w hipermarketach Tesco. Nastąpiło to dzięki porozumieniu z zarządzającą nimi spółką Atvertin.
W ramach współpracy spółki Atvertin i Wirtualnej Polski należąca do portalu sieć reklamowa AdTotal objęła 1500 ekranów LCD znajdujących się w hipermarketach Tesco w kilkudziesięciu miastach. Nośniki zostaną włączone do pakietu do pakietu point of sale, w którym są już dostępne podobne ekrany w sklepach Piotr i Paweł. Atvertin do tej pory prowadził własne biuro sprzedaży, a obecnie rozszerzył kompetencje sprzedażowe na sieć AdTotal.
Zespół kierujący siecią chce pozyskać dla nośników w Tesco reklamodawców z branży FMCG. - Posiadanie w ofercie wielu różnych mediów i, co za tym idzie, szerokiego portfolio partnerów, pozwala nam na tworzenie crossmediowych strategii reklamowych dla klientów - dodaje Szymon Szmigiel, kierownik sprzedaży AdTotal.
Dołącz do dyskusji: AdTotal obejmuje ekrany w sklepach Tesco