Advanced Public Relations dla Factory
Agencja Advanced Public Relations prowadzi działania PR dla centrum sklepów fabrycznych FACTORY
Firma Neinver Polska, developer i zarządca centrum FACTORY w Ursusie, zdecydowała się powierzyć opracowanie programu PR i jego realizację agencji Advanced Public Relations (APR). Zakres zadań APR obejmuje zarówno działania dla FACTORY, jak i dla Neinver Polska. Głównym celem działań PR prowadzonych dla FACTORY jest wzmocnienie świadomości marki wśród polskich konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem koncepcji centrum typu outlet. Agencja APR jest odpowiedzialna za media relations, działania promocyjne wśród konsumentów oraz organizację wydarzeń specjalnych.
"Praca dla FACTORY w Polsce jest poważnym wyzwaniem. Podejmowane przez nasz działania koncentrują się głównie na komunikacji medialnej - mówi Anna Kniaginin-Ciszewska, Dyrektor Generalny Advanced Public Relations. Nasz zespół w oparciu o dogłębne zrozumienie celów i strategii rynkowej FACTORY, opracował program, który pomoże w jeszcze lepszym opowiedzeniu historii centrum i w nadaniu działalności właściwego tempa." - dodaje Anna Kniaginin-Ciszewska.
Dla Neinver Polska APR będzie realizował działania koncentrujące się na PR korporacyjnym.
Dołącz do dyskusji: Advanced Public Relations dla Factory