SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AdWomen - kobiecy pakiet reklamowy w Ad-Vice

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice wyodrębniła kolejny pakiet premium - AdWomen. Obejmuje on skierowane do kobiet serwisy o kulinariach, modzie, urodzie, zdrowiu i dzieciach.

W skład AdWomen wchodzi obecnie ponad 20 serwisów i 50 blogów skierowanych do kobiet, m.in. strony takie jak stylistka.pl, przepisy.net, mamzdrowie.pl, fajnamama.pl, cudne.pl, trendz.pl, dieta.pl, talerzpokus.tv, magazyndomowy.pl, topstars.pl i allani.pl. Portfolio pakietu ma być systematycznie rozszerzane.

AdWomen oprócz typowych formatów reklamowych oferuje m.in. wpisy sponsorowane, recenzje produktów, konkursy i patronaty (także na blogach wchodzących do pakietu). - Dodatkowo przygotowujemy strategię e-marketingową i social mediową. Naszym priorytetem jest dopasowanie działań do sprecyzowanych grup, ponieważ inne akcje podejmiemy w ramach kampanii dla młodych matek a inną dla nastolatek - opisuje Bartosz Wieczorek, prezes Ad-Vice.


AdWomen to drugi po Digital Young pakiet premium w sieci Ad-Vice. Identyfikacja wizualna i materiały reklamowe nowej oferty są utrzymane w stylistyce lat 60.

Dołącz do dyskusji: AdWomen - kobiecy pakiet reklamowy w Ad-Vice

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:)
Marta - fajne zdjęcie :)
odpowiedź