Agata Młynarska ambasadorką Cacofonia Milano
Agata Młynarska, dziennikarka i dyrektorka ds. rozwoju stacji TLC, została twarzą nowej polskiej marki odzieżowej Cacofonia Milano.
W ramach współpracy, Agata Młynarska wzięła udział w sesji zdjęciowej promującej markę. Autorką zdjęć jest Julia Kaczorowska, współwłaścicielka marki.
- Wybrałam Cacofonia Milano, ponieważ wspieram młode, kreatywne kobiety - jak te, które stworzyły te markę odzieżową. Jednocześnie, oddaje hołd sztuce, która dzięki ich ubraniom może zaistnieć na ulicach – komentuje współpracę Agata Młynarska.
Cacofonia Milano to rodzinna marka, założona przez dwie siostry – Julię i Natalię Kaczorowskie. Skierowana jest do osób ceniących sztukę, które potrafią jednocześnie spojrzeć na nią z przymrużeniem oka. Marka wspiera młodych artystów, nawiązując z nimi współpracę. Ubrania Cacofonia Milano szyte są w Polsce z rodzimych tkanin. W asortymencie dostępne są m.in. bluzy i kurtki.
Dołącz do dyskusji: Agata Młynarska ambasadorką Cacofonia Milano