SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Dziadek do Orzechów i Storytel nagrodzone na Effie Europe Awards

Agencja Dziadek do Orzechów wspólnie z OTO Film otrzymały złoto, a Storytel i projekt "Random" srebro na konkursie Effie Europe Awards. To jedyne nagrodzone w nim polskie projekty.

Agencja Dziadek do Orzechów i studio Filmowe OTO Film zostały nagrodzone złotą statuetką Effie Europe Award w kategorii Best of Europe: Positive Change, za kampanię „STOP kobietobójstwu”, przygotowaną dla Centrum Praw Kobiet.

Kampania „STOP kobietobójstwu” powstała w 2020 roku w związku z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy Wobec Kobiet. Zachęcała do podpisania petycji „STOP kobietobójstwu” oraz wsparcia projektu „Obserwatorium ds. kobietobójstwa”, prowadzonego przez Centrum Praw Kobiet.

Z kolei projekt "Random" marki Storytel został nagrodzony srebrną statuetką w kategorii Best of Europe: Media, Entertainment & Leisure.

"Random" to połączenie coraz bardziej popularnej formy słuchowiska z filmem. Historia przedstawiona w audio w serwisie Storytel, kończy się finałowym odcinkiem wideo na kanale YouTube autorki.

Wśród finalistów konkursu znalazły się 43 projekty, które trafiły na shortlistę w konkursie generalnym i 37 w konkursie Best of Europe. Prace w Effie Europe Awards oceniało ponad 100- osobowe jury.

- Effie to jeden z najbardziej poważanych konkursów w branży. A nagroda zdobyta na szczeblu europejskim, jest dla nas czymś więcej niż tylko sukcesem. Osobiście traktuję to jako potwierdzenie słuszności naszego procesu planowania i tworzenia kampanii reklamowych. Przy okazji chciałbym serdecznie podziękować wszystkim zaangażowanym w projekt. Jesteśmy zaszczyceni mogąc położyć kolejne Effie na naszym regale z nagrodami. Ta statuetka stanie na samym przodzie  - mówi Albert Stęclik, planning director & founding partner w agencji Dziadek do Orzechów.

Na tegorocznym Effie Europe Awards tytuł Agencji Roku trafił do Ogilvy . Z kolei prestiżowa nagroda Grand Effie za wybitną pracę została przyznana agencji Grey London za kampanię „Poznaj Franka: Jak zombie sprawił, że gracze zakochali się w Pringles” dla firmy Kellog.

Dołącz do dyskusji: Agencja Dziadek do Orzechów i Storytel nagrodzone na Effie Europe Awards

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Chi
Fajnie, gratulacje. Szkoda, że zdobywamy złote nagrody za projekty, które nic nie wnoszą do biznesu.
0 0
odpowiedź
User
PodejrzanyTyp
Oczywiście, przecież "CAŁY ZACHUD WIĘ", że Polsce prawa kobiet jak i same kobiety są nagminnie bite.
Nic tak nie uszczęśliwia zachodu, jak samo biczowanie się Polski.
0 0
odpowiedź