Agencja Kofeina i Union Investment TFI dalej razem
Rok 2005 dla agencji Kofeina i Union Investment TFI rozpoczął się przedłużeniem kontraktu na obsługę full service na kolejnych dwanaście miesięcy
Tak jak w poprzednich latach Kofeina odpowiadać będzie za całą komunikację BTL i ATL Union Investment TFI z rynkiem. Kilka lat wspólnych działań obu firm potwierdza znaną regułę - na sukces trzeba zapracować. Dopiero długotrwała współpraca i zyskane dzięki niej doświadczenie pozwalają osiągnąć rzeczywiście satysfakcjonujące wyniki.
Tegoroczna kampania "o doskonałym zysku" rozpoczęła się już w styczniu emisją spotów telewizyjnych wspieranych przez internetowe brandmarki, e-mailing i materiały POS. Reklama po raz kolejny informuje o doskonałych wynikach funduszu - w tym roku Union Investment TFI zajął pierwsze miejsce w rankingu funduszy inwestycyjnych ogłaszanym przez Rzeczpospolitą. Jak co roku znalazł się także w czołówce Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych wyróżnionych za zarządzanie i wyniki.
Dzięki systematycznemu wdrażaniu strategii sprzedażowej Union Investment TFI, Kofeina może dla swojego klienta prowadzić konsekwentne działania reklamowe. Dlatego ATL opiera się cały czas na tej samej strategii i od lat realizowany jest w odróżniający się od konkurencji sposób. Autorami spotów telewizyjnych jest team reżyserski "Czuk Czuk", czyli Bartek Ignaciuk i Maciej Kowalczuk. Dzięki "Czuk Czuk" reklamy Union Investment TFI mówią nieszablonowym, inteligentnym językiem doskonale trafiającym do grupy docelowej.
Rynek funduszy w Polsce ewoluuje, a osób zainteresowanych ich ofertą przybywa. Wymaganiom wyedukowanego i wymagającego klienta, który szuka dobrego sposobu na zarabianie dużych pieniędzy trudno jest sprostać. Właśnie dlatego Union Investment TFI ma w swoim portfolio produkty dla każdego rodzaju inwestorów.
Planując działania reklamowe Union Investment TFI i Kofeina wiedzą, że jest o co walczyć. Liczby mówią same za siebie: w 1999 r. aktywa rynku funduszy inwestycyjnych wynosiły około 3 mld. złotych, a w roku 2004 już około 32 mld. złotych. Dziesięciokrotny wzrost oznacza, że rynek potrzebuje tego typu produktów, a informowanie o nich jest już koniecznością.
Dołącz do dyskusji: Agencja Kofeina i Union Investment TFI dalej razem