Agencja Kool Things wypromuje w Europie grę Nioh
Agencja full service Kool Things rozpoczyna współpracę z Koei Tecmo Games, japońskim wydawcą gier komputerowych. Klient wybrał firmę w konkursie ofert.
Do zadań agencji należy promocja gry Nioh (w wersji na PC) w pięciu krajach Europy: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Rosji oraz w Polsce. Współpraca obejmuje marketing influencerski oraz przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych we współpracy z agencją social media Follow.
Prace pod stronie agencji koordynują Maciej Piotrowski - account manager oraz Aleksander Pakulski, wiceprezes Kool Things.
Agencja została wybrana w konkursie ofert. Współpraca ma charakter projektowy.
Premiera gry Nioh w wersji przeznaczonej na komputery PC jest zaplanowana na początek listopada bieżącego roku. Jej producent - Koei Tecmo Games – ma w portfolio także takie tytuły jak Ninja Gaiden, Dead or Alive, Fatal Frame czy Romance of the Three Kingdoms.
Dołącz do dyskusji: Agencja Kool Things wypromuje w Europie grę Nioh