SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Babcia grająca z wnuczkiem w gry wideo promuje Allegro Smart! (wideo)

Bohaterami nowej kampanii reklamującej usługę Allegro Smart! są wnuczek i jego babcia grający wspólnie w gry wideo.

W spotach chłopak dzwoni do babci grającej z koleżanką w piłkarską grę wideo. Staruszka przekonuje go, żeby zamiast brać od niej pieniądze kupował taniej na Allegro w ramach Allegro Smart!.

Wnuczek opisuje na własnym przykładzie zalety tej usługi, m.in. darmowe zwroty oraz możliwość odbioru zakupów w wielu punktach. Podkreśla też dodatkowe promocje dla jej użytkowników, w tym Smart! Week. Natomiast babcia zachęca go, że skoro za różne usługi w internecie płaci kartą, może w taki sposób wykupić też Allegro Smart!.

 

To internetowa odsłona kampanii reklamowej pod hasłem „Znajdź to, co najważniejsze”, której bohaterem jest mężczyzna, który dzięki Allegro Smart! może robić wygodne zakupy internetowe, opiekując się swoim małym dzieckiem.

Allegro Smart! zostało wprowadzone jesienią ub.r., obejmuje płatne pakiety nielimitowanych dostaw produktów kupionych na Allegro: za 49 zł przez 12 miesięcy, za 39 zł przez 6 miesięcy, a za 8,99 zł przez miesiąc.

 

Za kreację reklam Allegro odpowiada agencja Ogilvy Poland, która w lipcu br. wygrała przetarg na obsługę platformy w tym zakresie. Poprzednio zajmowała się tym agencja Bardzo, która przygotowała m.in. cykl reklam pod hasłem „Czego szukasz?”.

Za planowanie i zakup mediów do działań reklamowych Allegro odpowiada dom mediowy Starcom.

W sierpniu br. przeglądarkowa wersja Allegro zanotowała 16,55 mln realnych użytkowników i 1,14 mld odsłon, a aplikacja mobilna - 3,61 mln użytkowników (według badania Gemius/PBI).

W ub.r. Allegro osiągnęło 1,75 mld zł przychodów, 621,5 mln zł zysku operacyjnego i 230,1 mln zł zysku netto.

Dołącz do dyskusji: Babcia grająca z wnuczkiem w gry wideo promuje Allegro Smart! (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Bystrzaki! Smart Week skończył się w ostatnią niedzielę!
0 0
odpowiedź
User
paff
Bystrzaki w WM. Smart Week się skończył w niedzielę!
0 0
odpowiedź
User
Iwona D.
O moj ty Panie ... :) Jaki gniot. I po to byl przetarg? Hahahaha
12 4
odpowiedź