Allegro wprowadza Tłumacza Migam. Łatwiejsza obsługa dla niesłyszących
Platforma Allegro wprowadziła rozwiązanie o nazwie Tłumacz Migam. Ma ono pomóc użytkownikom niesłyszącym w sprawniejszym dokonywaniu zakupów oraz w kontaktach z serwisem przy udziale tłumacza języka migowego.
Według ostatnich danych Allegro jest obecnie zdecydowanie najpopularniejszą platformą e-commerce w Polsce, serwis ma prawie dwa razy więcej użytkowników niż zajmujący drugą pozycję Aliexpress.
Dzieje się tak pomimo faktu, że po publikacji rozczarowujących wyników finansowych z trzeciego kwartału br., akcje Allegro staniały o 11,2 proc., pierwszy raz spadając poniżej poziomu z debiutu giełdowego.
Tłumacz Migam dla niesłyszących
Allegro wprowadziło obecnie nowy kanał kontaktu dla osób niesłyszących, który pozwoli na konsultacje online przy udziale tłumacza polskiego języka migowego.
Czytaj także: YouTube, Allegro i RASP mocno w górę, Netflix z rekordem w mobile’u (Mediapanel z października)
Serwis utrzymuje, że dba o to, aby proces zakupowy był intuicyjny i komfortowy oraz zapewniał wysoką jakość obsługi. Ma to dotyczyć w szczególny sposób grup konsumentów zagrożonych wykluczeniem.
- Każdą innowację, która pozwala nam zwiększyć dostępność i poprawić wygodę klientów przyjmujemy z entuzjazmem - zaznacza w komunikacie Wojciech Feliś z zespołu Consumer Experience w Allegro. - Kontakt z naszymi konsultantami przy wsparciu tłumacza polskiego języka migowego pozwoli lepiej zadbać o klientów niesłyszących, którzy do tej pory mieli do dyspozycji kanały, takie jak e-mail czy tradycyjny czat. Wideorozmowa pozwoli na szybsze udzielenie wsparcia oraz wierzymy, że przełoży się na większą satysfakcję naszych klientów. Jednocześnie zależy nam na tym, aby zapewnić pełne techniczne wsparcie osobom, które korzystają z naszych automatów One Box by Allegro - dlatego na każdym urządzeniu obok informacji w alfabecie Braille'a znajduje się QR kod z usługą Tłumacza Migam dla osób niesłyszących.
Allegro wyjaśnia, że aby aby skorzystać z usługi Tłumacza Migam, wystarczy wybrać odpowiedni kafelek w formularzu kontaktowym lub - w przypadku One Box by Allegro zeskanować QR kod który znajduje się pod ekranem automatu. Klienci mogą także połączyć się bezpośrednio korzystając z dedykowanej strony.
Wsparcie przeciwko wykluczeniu
Nowy kanał kontaktu dla osób niesłyszących nie jest pierwszą inicjatywą platformy, która ma na celu przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.
Allegro zaznacza, że w niedawno opublikowanym Technologicznym Credo oraz Strategii CSR i Zrównoważonego Rozwoju koncentruje się m.in. na wspieraniu pozytywnej transformacji cyfrowej i integracji.
Czytaj także: David Roberts: z Zalando na szefa technologii i produktu w Allegro
Jednym z przykładów podjętych działań ma być infolinia Allegro dla seniorów. Platforma dostosowała także swoją aplikację do potrzeb osób niewidomych i niedowidzących oraz prowadzi konsultacje z partnerami społecznymi, aby nowe usługi już od etapu projektu odpowiadały na różnorodne potrzeby kupujących.
Dołącz do dyskusji: Allegro wprowadza Tłumacza Migam. Łatwiejsza obsługa dla niesłyszących