Allegro z milionem nowych użytkowników i 125 mln sprzedanych przedmiotów
W pierwszej połowie br. w serwisie Allegro pojawiło się ponad 290 mln ofert, a 93 proc. sprzedanych produktów to nowe przedmioty. Portal szacuje, że największy udział w polskim rynku e-commerce ma w kategoriach produktów do domu i ogrodu oraz dziecięcych.
Z informacji wynika, że obecnie w największym serwisie aukcyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej co minutę sprzedawane są 623 przedmioty, co daje dzienną liczbę na poziomie prawie 900 tys. W tym samym czasie zawiera się 347 transakcji (dziennie 499 680), a w ciągu 60 sekund na Allegro pojawia się 201 kupujących - 290 400 każdego dnia.
Według danych podanych przez Allegro jego udział w polskim rynku e-commerce w segmencie elektroniki wynosi 62 proc, w segmencie Dom i ogród - 74 proc, w kategorii artykułów dziecięcych 71 proc, a w segmencie mody - 53 proc.
Miesięcznie za pośrednictwem Allegro realizowanych jest 8 mln przesyłek związanych z zawartymi transakcjami. Dzisiaj, według badania przeprowadzonego przez firmę Gemius 76 proc. internautów w Polsce kojarzy e-handel z marką Allegro.
We wrześniu br. Allegro.pl odwiedziło 12,54 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Allegro z milionem nowych użytkowników i 125 mln sprzedanych przedmiotów