Ambitne prognozy Internet Group
Internet Group prognozuje 8,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2007 r.
Internet Group planuje osiągnięcie w tym roku 8,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto, 9,89 mln zł zysku operacyjnego oraz 192,13 mln zł przychodów, poinformowała Internet Group w komunikacie we wtorek. Prognoza zakłada integrację Internet Group oraz CR Media Consulting w dniu 1 maja 2007 r.
"Prognoza wyników finansowych na rok obrotowy 2007 grupy kapitałowej Internet Group, sporządzona została przy założeniu, że nowa emisja akcji serii F i w rezultacie integracja Internet Group oraz CR Media Consulting ma miejsce 1 maja 2007 roku" - głosi komunikat Internet Group.
Internet Group podała, że prognoza sporządzona również przy założeniu, że w wyniku realizacji swojej strategii spółka osiągnie istotną pozycję na rynku usług teleinformatycznych, utrzyma miejsca na rynku konsultingu mediowego oraz planowania i zakupu mediów oraz zdobędzie pozycję lidera na rynku mediów online.
Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) zatwierdziła prospekt emisyjny spółki Internet Group w związku z ofertą publiczną 11.424.025 akcji serii F w poniedziałek. Środki z emisji mają zostać wykorzystane na przejęcie CR Media i rozbudowę grupy po połączeniu.
Z planowanej emisji publicznej ok. 60% środków spółka przeznaczy na rozbudowę grupy. Natomiast na odkup akcji przeznaczone zostanie pozostałe 40%, czyli 4.874.025 akcji z całkowitej liczby 11.424.025 akcji nowej emisji.
„Prognozy na 2007 rok sporządziliśmy przy konserwatywnych założeniach, tj. kontynuacji dotychczasowej działalności obydwu grup kapitałowych, efektów rozpoczętych nowych projektów, oraz wykorzystanie efektów synergii w dotychczasowych sektorach działania. Przede wszystkim nie zawiera ona wpływu akwizycji kolejnych spółek, a więc realizacji celów emisji akcji serii F. Ponadto wyniki grupy kapitałowej CRMC konsolidujemy dopiero od momentu zakończenia transakcji (według prognozy od 1 maja 2007 roku)”.– mówi Jerzy Jędrzejczyk Prezes Zarządu Internet Group S.A.
Obecnie IGroup świadczy usługi telekomunikacyjne dla biznesu, natomiast CR Media zajmuje się głównie planowaniem i zakupem mediów.
Dołącz do dyskusji: Ambitne prognozy Internet Group