Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko współwłaścicielami agencji Whites
Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko zostali nowymi udziałowcami agencji Whites. Spółka uruchomiła też program pracowniczy, który pozwala osobom w niej pracującym uzyskać opcje na udziały w firmie.
Ałaszkiewicz i Żytko wykupili udziały w Whites po preferencyjnej cenie, dołączając do dotychczasowych właścicieli agencji - jej założyciela Macieja Woźniaka i spółki NextWeb Media. Firma nie ujawnia jednak szczegółów transakcji ani struktury udziałowców.
Anna Ałaszkiewicz to dyrektor zarządzająca agencji. Z Whites związana jest od lipca ub.r., wcześniej była szefową marketingu w Gazeta.pl oraz członkiem zarządu spółki Trader (Agora). Łukasz Żytko był jednym z pierwszych pracowników Whites, a obecnie zajmuje w agencji stanowisko szefa działu SEO i analiz.
- Ludzie są największą wartością naszej firmy. Dołączenie kolejnych partnerów do spółki to naturalny etap. Wynika on z naszej wizji prowadzenia biznesu. Wierzymy w partnerskie i uczciwe podejście, zarówno do klientów jak i pracowników firmy - mówi prezes Whites Maciej Woźniak.
Dodatkowo agencja Whites wprowadza program pracowniczy, pozwalający na uzyskanie opcji na udziały w spółce przez jej najbardziej wartościowych pracowników.
- Przeznaczyliśmy pulę udziałów dla obecnych i przyszłych pracowników Whites. Chcemy przyciągać i zatrzymywać najlepszych specjalistów. Pozwoli nam to oferować najwyższą jakość usług dla naszych klientów - wyjaśnia Jakub Zieliński, wiceprezes Whites.
Agencja Whites zajmuje się działalnością white hat SEO, content marketingiem i działaniami typu PPC. Wśród klientów firmy znajdują się m.in. Orange, Bayer, Bosch, Norauto, Benefit System, Bankier.pl, AmeriGas, PayU, ABCzdrowie.pl.
Dołącz do dyskusji: Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko współwłaścicielami agencji Whites
działamy transparentnie. Jeśli masz jakieś informacje, których my nie mamy to proszę o informację (możesz napisać do mnie bezpośrednio na maciej@agencjawhites.pl). Obiecuję, że wszelkie nieporozumienia zostaną wyjaśnione :)