SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna reklamuje swoje filtry

Do końca roku potrwa pierwsza kampania telewizyjna dzbankowych filtrów do wody marki Anna, która ruszyła w listopadzie pod hasłem "Czysta woda - źródło zdrowia". Celem akcji jest budowanie świadomości marki i kreowanie jej pozytywnego wizerunku.

W kampanii wykorzystywany jest spot telewizyjny. Pokazuje on małą dziewczynkę, która naśladuje mamę w prostych domowych czynnościach. Finał reklamy w zabawny i metaforyczny sposób przedstawia zalety filtrowania wody. Film emitowany jest w m.in. w stacjach TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN 7 i TV 4.

Autorem pomysłu kreatywnego spotu jest Agencja Reklamowa Esense wyłoniona w drodze przetargu. Reklama została wyprodukowany przez Metro Films. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ProMediaHouse, który wygrał przetarg na obsługę kampanii.

gdfgerdc

Akcji reklamowej w telewizji towarzyszą działania public relations realizowane przez agencję Cappuccino Public Relations, która współpracowała także przy opracowywaniu strategii komunikacji marki Anna na polskim rynku.

Produkty Anna to filtry dzbankowe oraz 5 warstwowe wkłady filtrujące oczyszczające i poprawiające smak wody.

  • Więcej informacji:
  • Anna

Dołącz do dyskusji: Anna reklamuje swoje filtry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl