Anna reklamuje swoje filtry
Do końca roku potrwa pierwsza kampania telewizyjna dzbankowych filtrów do wody marki Anna, która ruszyła w listopadzie pod hasłem "Czysta woda - źródło zdrowia". Celem akcji jest budowanie świadomości marki i kreowanie jej pozytywnego wizerunku.
W kampanii wykorzystywany jest spot telewizyjny. Pokazuje on małą dziewczynkę, która naśladuje mamę w prostych domowych czynnościach. Finał reklamy w zabawny i metaforyczny sposób przedstawia zalety filtrowania wody. Film emitowany jest w m.in. w stacjach TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN 7 i TV 4.
Autorem pomysłu kreatywnego spotu jest Agencja Reklamowa Esense wyłoniona w drodze przetargu. Reklama została wyprodukowany przez Metro Films. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ProMediaHouse, który wygrał przetarg na obsługę kampanii.
Akcji reklamowej w telewizji towarzyszą działania public relations realizowane przez agencję Cappuccino Public Relations, która współpracowała także przy opracowywaniu strategii komunikacji marki Anna na polskim rynku.
Produkty Anna to filtry dzbankowe oraz 5 warstwowe wkłady filtrujące oczyszczające i poprawiające smak wody.
Dołącz do dyskusji: Anna reklamuje swoje filtry