SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Antyradio kolejny raz patronem radiowym Open’er Festival 2018

Kolejny rok z rzędu Antyradio (Grupa Eurozet) zostało wyłącznym patronem radiowym festiwalu muzycznego Open’er. Impreza odbędzie się w dniach 4-7 lipca br. na płycie lotniska Gdynia-Kosakowo.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W tym roku na terenie festiwalu powstanie strefa Antyradia ze studiem radiowym, nadającym program na żywo do późnych godzin nocnych. Na antenie rozgłośni przekazywane będą codzienne relacje z festiwalu, pojawią się wywiady z gwiazdami Open'era, a także transmisje fragmentów wybranych koncertów. Wcześniej słuchacze będą mogli wygrać bilety na festiwal.

Antyradio było patronem medialnym wydarzenia również w ubiegłym roku. Poprzednio, nieprzerwanie od 2004 do 2016 roku, patronem radiowym Open’er Festival była Trójka.

Open'er Festival 2018 odbędzie się w dniach 4-7 lipca br. na płycie lotniska Gdynia-Kosakowo. Wśród rockowych gwiazd, które zagrają podczas imprezy znajdą się m.in. Massive Attack, Arctic Monkeys, Nick Cave & The Bad Seeds, Depeche Mode i Dawid Podsiadło.

W okresie od grudnia 2017 roku do lutego 2018 roku w grupie wiekowej 15-75 lat udział Antyradia wyniósł 1,8 proc.

Dołącz do dyskusji: Antyradio kolejny raz patronem radiowym Open’er Festival 2018

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
"Kolejny raz" - czyli drugi. Nie łatwiej napisać: "ponownie"?
0 0
odpowiedź
User
Gt
I co z tego - jakie ma znaczenie jakiś patronat...
0 0
odpowiedź
User
Adblock
I co z tego - jakie ma znaczenie jakiś patronat...

Takie, że kapele tam grające będą wychodzić z lodówek słuchaczy. Trójki nie dało się słuchać - nie tylko w trakcie tego hipsterspędu, ale również kilka miesięcy przed i kilka po. Patronat medialny = deal między medium a organizatorem festu, wytwórnią wydającą płytę itd. itp. Dodaj do tego wielokrotne achy i ochy redaktorów - bo wiadomix... Ale AntyRadio to medium komercyjne, więc wolność Tomku. W przypadku Trójki miałem mdłości.
0 0
odpowiedź