SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AOL wprowadza nowy format reklam wideo w sieci

Portal AOL zaprezentował alternatywne rozwiązanie dla reklam umieszczanych w strumieniowo przesyłanych klipach wideo.

Obecnie najpopularniejsze w internetowych serwisach wideo są reklamy typu 'pre-roll' lub 'mid-roll', umieszczane przed lub w trakcie danego klipu. Jednak dla wielu internautów są one denerwujące, a sami marketerzy uznają je za nieskuteczne. W związku z tym AOL zaproponował alternatywę w postaci reklam w formie tzw. 'video tickers' - informuje serwis iMedia Connection.

'Video tickers' to banery, które pojawiają się na dole okna odtwarzacza AOL Video Player po 10 sekundach od rozpoczęcia oglądania klipu przez użytkownika. Jeśli oglądający kliknie na baner, klip zostaje wstrzymany, baner rozszerza się na całe okno i rozpoczyna się emisja reklamy wideo. W przypadku gdy internauta zignoruje reklamę, baner po 15 sekundach znika i na górze okna odtwarzacza pozostaje jedynie link tekstowy. Z kolei po kliknięciu w ten link, baner ponownie pojawia się w oknie odtwarzacza.

AOL planuje wprowadzenie tego typu reklam we wszystkich swoich serwisach wideo w sieci. Portal wciąż jednak zamierza sprzedawać na swoich stronach reklamy typu 'pre-roll'.

źródło: iMedia Connection

Dołącz do dyskusji: AOL wprowadza nowy format reklam wideo w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl