Argonauts dla Heinekena
Kolejna odsłona konkursu dla DJ'ów Heineken Music Thirst
Argonauts przygotowali kolejną kampanię banerową na potrzeby drugiej edycji konkursu Heineken Music Thirst dla Grupy Handlowej Sp. z o.o. Do dnia 20 kwietnia przyjmowane są zgłoszenia setów konkursowych. "Do tej pory otrzymaliśmy ponad 200 miksów" powiedziała Marta Skowrońska - account executive z argonauts. "Można ich posłuchać na stronie internetowej www.heinekenmusic.pl/thirst (posłuchaj i zagłosuj)".
Kampania banerowa ma na celu zachęcenie internautów do brania udziału w głosowaniu na konkursowe mixy. Odwiedzający stronę i głosujący mają wpływ na wybór 3 spośród 15 półfinalistów konkursu Thirst. Każdy, kto zagłosuje na stronie www.heinekenmusic.pl/thirst na swojego faworyta, ma szansę wygrać polar HeinekenMusic.
Ogłoszenie finalistów nastąpi 24 maja na stronie www Heineken'a. Mega finał, na którym zwycięski DJ zagra z Pete Tongiem ("najbardziej wpływowym człowiekiem w brytyjskiej muzyce tanecznej") odbędzie się 5 czerwca.
Grupę docelową stanowią aktywni, młodzi ludzie w wieku 18 - 25 lat, którzy lubią muzykę elektoniczną i imprezy klubowe oraz didżeje. Banery zamieszczono na wybranych stronach internetowych (np. www.aktivist.pl, tlen, gadu-gadu, clubber, drugstore, clubbing.of, techno.gery, itp.)
W skład zespołu odpowiedzialnego za projekt internetowy weszli: Dominik Zacharski (creative direcor) i Artur Pluta (art director), Marta Skowrońska (account executive) - argonauts, oraz Magdalena Cichocka i Grzegorz Lewandowski - Grupa Handlowa Sp z o.o.
Argonauts są częścią Grey Global Group. W Polsce obsługują między innymi: Volkswagen Bank Polska, Heineken (heineken.com.pl), Heineken Music (heinekenmusic.pl), Idea i Visa (olimpiadawyobrazni.pl).
Dołącz do dyskusji: Argonauts dla Heinekena