SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ASM Group partnerem platformy Alibaba

ASM Group został partnerem serwisu sprzedażowego Alibaba.com Singapore E-Commerce Private Limited. Współpraca ma zapewnić klientom Grupy ASM dostęp do międzynarodowych rynków i pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży online.
 

   – Pozostając liderem w obszarze wsparcia handlu tradycyjnego, rozszerzamy ofertę o usługi wspierające naszych klientów w wejściu w erę cyfrowej transformacji. Dzięki partnerstwu z Alibaba.com, czyli z niekwestionowanym największym graczem e-commerce na świecie, ułatwiamy naszym klientom tę digitalową przemianę, pozostając wsparciem na każdym etapie procesu zagranicznej e-sprzedaży. Rozszerzenie oferty o kompetencje online to nasza odpowiedź na intensywną cyfryzacją sektora B2B w handlu i rosnące potrzeby również polskich firm. Najnowszym partnerstwem chcemy też pokazać, że na dobre wracamy na trajektorię wzrostu sprzed kryzysu – wyjaśnia Adam Stańczak, prezes ASM Group.

W wyniku zawarcia współpracy z Alibaba.com, klienci Grupy ASM mogą rozpocząć e-handel na rynkach zagranicznych, pozyskując nowych kontrahentów i znacznie rozszerzając zasięg swoich ofert. Wesprze ich w tym ASM Group na każdym etapie procesu: od działań digital marketingowych, po logistykę i zaplecze finansowe. Sprzedaż transgraniczną realizować będzie można dzięki szytym na miarę planom subskrypcyjnym. Obejmować one będą m.in. przygotowanie projektu strony internetowej, projekt i wdrożenie całego sklepu, jego promocję online, konsultacje eksperckie czy pomoc w zapewnieniu zaplecza logistycznego i finansowego.

Alibaba Group w ostatnim roku finansowym osiągnęła przychody w wysokości 134,57 mld dolarów, co oznacza wzrost o 19 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Z kolei liczba jej aktywnych klientów w skali globalnej wzrosła do 1,31 mld. Alibaba.com to dostęp do 190 krajów i produkty z ponad 40 kategorii.

– Konsekwencja w realizacji planów przynosi zakładane efekty, dając ASM Group podstawę do kolejnego, strategicznego ruchu. Celem naszych działań jest spójna i skuteczna platforma wszechstronnego wsparcia handlu, zdolna do generowania dużych wzrostów sprzedaży z korzyścią dla naszych klientów – mówi Adam Stańczak.

Dodaje, że trwają zaawansowane prace zarządu nad finalizacją zapowiadanej już aktualizacji strategii ASM Group i realizacja związanych z tym nowych przedsięwzięć.

Dołącz do dyskusji: ASM Group partnerem platformy Alibaba

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl