SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ATL-wy budżet Netii dla Carat Polska

Dom mediowy Carat Polska wygrał przetarg na obsługę budżetu ATL-owego Netii. Poprzednio zajmowała się tym ZenithOptimedia Group.

Od początku 2013 roku Carat Polska będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów na potrzeby ogólnopolskich i lokalnych kampanii reklamowych Netii. Natomiast obsługę działań marketingowych operatora w internecie rozpoczyna właśnie Value Media (więcej na ten temat). Poprzednio całościową obsługą mediową Netii zajmowała się ZenithOptimedia Group.

Carat Polska zdobył budżet ATL-owy Netii w przetargu złożonym z dwóch etapów: prezentacji warunków zakupowych oraz strategii komunikacji marketingowej na nadchodzący rok. Carat uzyskał najwyższą łączną ocenę dla obu części. Przebieg przetargu jako audytor nadzorowała firma Media Strategy. Netia nie informuje, które inne domy mediowe starały się o to zlecenie ani na jak długo została podpisana umowa z Carat Polska.

W pierwszych siedmiu miesiącach br. Netia cennikowo wydała na reklamę (bez uwzględnienia internetu) 23,4 mln zł, czyli ponad dwa razy mniej niż rok wcześniej (zobacz szczegółowe dane).

Dołącz do dyskusji: ATL-wy budżet Netii dla Carat Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl