Audyty telekomunikacyjne w Call Center Poland SA
Dział Telecom Solutions Call Center Poland SA, zajmujący się kompleksowymi usługami dla biznesu związanymi z obniżaniem kosztów telekomunikacyjnych, przeprowadził audyt telekomunikacyjny w firmie transportowej M&M logistic (dla kilkunastu oddziałów na terenie całego kraju). W wyniku audytu zaproponowano dedykowane rozwiązania prowadzące do obniżenia kosztów połączeń telekomunikacyjnych, m.in. reorganizację infrastruktury telekomunikacyjnej polegającą na rekomendacji i dostawie sprzętu telekomunikacyjnego i oprogramowania oraz podłączeniu do sieci operatora oferującego najkorzystniejsze warunki. Wprowadzone zmiany pozwolą na uzyskanie obniżki kosztów nawet o kilkadziesiąt procent.
Dział Telecom Solutions CCP zajmuje się nie tylko doradztwem telekomunikacyjnym, ale również udostępnianiem usług operatorów telekomunikacyjnych, w zakres których wchodzi: podłączenie do sieci wybranego operatora poprzez zestawienie łącza oraz upgrade centrali telefonicznej. W ciągu kilkunastu miesięcy dzialalności telecom solution pozyskał wielu znaczących klientów, m.in. Gerda, Alima Gerber, Raiffeisen Faktoring, Galposter.
Dołącz do dyskusji: Audyty telekomunikacyjne w Call Center Poland SA