"Auto Kleber" firmy Michelin
Agencja TEQUILAPolska przygotowała projekt "Auto Kleber" dla regionu Europy środkowo-wschodniej firmy Michelin. 6 kwietnia akcja rozpoczyna się także w Polsce
"Auto Kleber" to tytuł gazety promocyjnej przygotowanej dla marki Kleber. Od 6 kwietnia przez trzy kolejne dni na głównych skrzyżowaniach w 12 dużych miastach Polski będzie trwała akcja animacyjna, podczas której Gazeciarze będą rozdawali kierowcom prasę.
"Auto Kleber" zawiera m.in. informacje o oponach marki Kleber, porady związane z samochodem, bezpieczeństwem na drodze, porady na temat przygotowania się do wakacyjnych podróży, a także numery telefonów firm dealer'skich sprzedających opony marki Kleber z poszczególnych regionów. Akcja skierowana jest do użytkowników samochodów - klientów w wieku 25-45 lat, ceniących bezpieczeństwo jazdy i dobrą jakość opon. Ma na celu wsparcie sprzedaży opon letnich marki Kleber. Koncepcję projektu oraz kreację agencja TEQUILAPolska przygotowała dla całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Agencja odpowiada także za jego realizację w Polsce.
Agencja marketing services TEQUILAPolska istnieje na rynku od 1997 roku - początkowo jako agencja BTL Group. W kwietniu 2002 w wyniku połączenia spółek TEQUILAPOLAND oraz BTL Group powstała TEQUILABTL GROUP. Od tego też roku agencja należy do sieci TBWACOMMUNICATION GROUP. W lutym 2004 agencja zmieniła nazwę na TEQUILAPolska. Po wydzieleniu dwóch odrębnych struktur SALES LINK - realizuje projekty z zakresu field marketingu oraz TBWADATA SOLUTIONS - dostarcza kompleksowych rozwiązań w zakresu wielokanałowej komunikacji opartej na zarządzaniu bazami danych, TEQUILAPolska zatrudnia obecnie 52 pracowników. Do kluczowych klientów TEQUILAPolska należą m.in.: Kompania Piwowarska SA, Beiersdorf-Lechia S.A., Unilever Polska, The Lorenz Bahlsen Snack-World, Masterfoods, Michelin, Philips Lighting Poland.
Dołącz do dyskusji: "Auto Kleber" firmy Michelin