Awans w GN Netcom
Monika Ambroziak awansowała na stanowisko channel marketing managera GN Netcom na Europę Środkową i Wschodnią. Do polskiego zespołu duńskiej firmy dołączyła w połowie 2008 roku.
Dotychczas koordynowała działania marketingowe i promocyjne produktów marki Jabra dla rynku biur i call center oraz użytkowników indywidualnych w wybranych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.
Obecnie będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii marketingowych, planów promocyjnych oraz zarządzanie budżetem marketingowym firmy GN Netcom w segmentach B2B oraz B2C. Dodatkowo będzie koordynowała funkcjonowanie programów partnerskich. Podległe jej kraje to m.in.: Czechy, Rumunia, Bułgaria, kraje bałkańskie i nadbałtyckie oraz Węgry i Słowacja.
Monika Ambroziak jest absolwentką Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wcześniej odpowiadała za działania marketingowe takich firm jak: Trak Electronics Polska i Prima Moda. Przed przyjściem do GN Netcom pracowała na stanowisku kierownika działu marketingu firmy Komsa Polska.
Dołącz do dyskusji: Awans w GN Netcom