Awanse w Arc Worldwide Polska
Dwie osoby awansowały w strukturach Arc Worldwide Polska.
Milena Matwiejuk, która pracowała dotychczas na stanowisku Art Directora, objęła teraz funkcję Creative Group Head w Dziale BTL. Web Designer Adam Smereczyński awansował zaś na stanowisko Creative Group Head Działu Interactive.
Milena Matwiejuk, absolwentka ASP w Łodzi, związana jest z rynkiem reklamowym od blisko dziesięciu lat. W Arc pracuje od 2003 roku. W związku z objęciem stanowiska Creative Group Head będzie nadzorowała prace kreatywne realizowane dla głównych klientów agencji: PTC, Kraft Foods Polska, Diageo, ABB oraz Sony Ericsson.
Adam Smereczyński zaczynał swoją karierę w agencji w 2004 roku na stanowisku Junior Web Designer. Wraz z zespołem kreatywnym zdobył szereg prestiżowych nagród (m.in. trzy Lwy w Cannes, w tym jeden w konkursie Young Creatives 2007, a także European Young Creatives 2007).
Dołącz do dyskusji: Awanse w Arc Worldwide Polska