Azjatycki kucharz błyskawicznie reklamuje internet w Vectrze (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa internetu oferowanego przez operatora kablowego Vectra, której bohaterem jest błyskawicznie pracujący azjatycki kucharz. Akcję przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, Bomaye, Badi Badi i Starcom.
W reklamie Vectry azjatycki kucharz w błyskawicznym tempie przygotowuje potrawę, jednocześnie pobierając treści z internetu dostarczanego przez operatora. Kampania informuje, że obecnie pakiet 100 Mb/s jest dostępny za złotówkę - przy zakupie razem z telewizją i podpisaniu umowy na dwa lata.
Pierwszy raz azjatycki kucharz reklamował internet Vectry wiosną ub.r. (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Obecna kampania obejmuje telewizję (30- i 10-sekundowe spoty w TVP1, TVP2 i kanałach tematycznych należących do TVN i Polsatu), radio, outdoor (reklamy na autobusach, spoty w warszawskim metrze) oraz punkty sprzedaży (materiały BTL).
Kreację reklam przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spot telewizyjny wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk, wyprodukowało studio Bomaye, a animacją i postprodukcją zajęła się firma Badi Badi. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Na koniec ub.r. sieć Vectra miała 877,4 tys. abonentów, z których 477 tys. korzystało z internetu (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Azjatycki kucharz błyskawicznie reklamuje internet w Vectrze (wideo)