Bank BNP Paribas przedłuża współpracę z Feeders Agency
Po roku współpracy bank BNP Paribas zdecydował się na przedłużenie umowy z Feeders Agency, która od kwietnia 2019 roku obsługuje bank w social mediach oraz odpowiada za akcje niestandardowe.
Agencja odpowiadała m.in. za stworzenie profilu banku w mediach społecznościowych. W dalszym ciągu będzie zajmować się prowadzeniem kanałów social mediowych banku oraz odpowiadać za koncepcje i realizację akcji specjalnych oraz kampanii niestandardowych.
Przedłużenie współpracy odbyło się bez przetargu. Firmy nie podają, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy.
- Współpracujemy już od ponad roku i przez ten czas udało nam się kompletnie zmienić wizerunek Banku BNP Paribas w mediach społecznościowych. Bieżąca, codzienna komunikacja oraz współpraca projektowa są najlepszym dowodem i potwierdzeniem, że dokonaliśmy najlepszego wyboru. Liczymy na dalsze owocne współdziałanie - komentuje Izabela Tworzydło, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w banku BNP Paribas.
Feeders Agency rozpoczęła współpracę z BNP Paribas wiosną ub.r. po wygranym przetargu.
BNP Paribas przy swoich kampaniach reklamowych współpracuje z agencjami Publicis Lion, Havas Media, Sales&More, Point of View i Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Bank BNP Paribas przedłuża współpracę z Feeders Agency