SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank Pocztowy kampanią radiową chce zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą

Bank Pocztowy uruchamia kampanię radiową  - reklamy emitowane w największych stacjach radiowych mają wpłynąć na wzrost zainteresowania ofertą Banku Pocztowego wśród konsumentów m.in. korzystających

Od połowy listopada do połowy grudnia br., czyli w okresie przedświątecznym oraz w czasie wyprzedaży w sklepach RTV/AGD związanych z Black Friday i Cyber Monday, reklama  zostanie wyemitowana ponad 4,6 tys. razy i dotrze do około 5 mln Polaków.

Kampania radiowa Banku Pocztowego realizowana jest w oparciu o przekaz prezentujący przykładowe potrzeby i marzenia zakupowe Klientów, którzy planują jeszcze w tym roku sfinansować np. zakup sprzętu RTV/AGD. Spot reklamowy emitowany będzie w największych stacjach ogólnopolskich i stacjach lokalnych, m.in. RMF FM, ZET, Polskie Radio, Antyradio, Meloradio.

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była agencja reklamowa Grandesi,  a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD. 

Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy kampanią radiową chce zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl