Bar 3 bił rekordy oglądalności
Trzecia edycja Bar-u lepsza od dwóch poprzednich. Poprawa profilu widzów oglądających reality show Polsatu
W sobotę w Polsacie zakończyła się emisja trzeciej edycji reality show "Bar". Jak wynika z danych AGB Polska program oglądało średnio 3 439 513 widzów, przy udziale w rynku na poziomie 21,79%. Dla porównania pierwszą edycje programu oglądało średnio 2 931 056 (udział w rynku 19,54%) a drugą edycję Bar-u 3 144 131 widzów (19,47%).
Większa oglądalność to nie jedyny sukces programu. Jak wynika z porównania struktur widzów pierwszej i trzeciej edycji programu, obecnie program oglądało więcej mieszkańców dużych miast, lepiej wykształconych. Spadł za to odsetek emerytów i osób z wykształceniem podstawowym.
Profile analysis: Profile | Bar 3 | Bar 1 | |
Comp | ADH % | ADH % | |
Płeć | Mężczyźni | 42,20% | 39,60% |
Kobiety | 57,80% | 60,40% | |
Wiek | 4 - 9 | 3,90% | 4,50% |
10 - 15 | 10,20% | 12,00% | |
16 - 19 | 7,90% | 10,10% | |
20 - 24 | 8,10% | 8,60% | |
25 - 29 | 9,80% | 7,60% | |
30 - 34 | 10,20% | 7,70% | |
35 - 39 | 6,90% | 5,40% | |
40 - 44 | 7,30% | 7,90% | |
45 - 49 | 9,60% | 9,30% | |
50 - 54 | 8,90% | 7,40% | |
55 - 59 | 4,30% | 4,00% | |
60+ | 12,80% | 15,60% | |
Rozmiar | Wieś | 43,80% | 51,90% |
< 50 tys. | 22,10% | 24,00% | |
50-100 tys. | 8,90% | 5,30% | |
100-200 tys. | 8,00% | 8,30% | |
> 200 tys. | 17,20% | 10,60% | |
Zawód | Top management | 6,30% | 3,10% |
parcownicy sz. średniego | 12,80% | 9,60% | |
Pracownicy fiz. i rolnicy | 17,20% | 17,90% | |
Emerycie | 21,50% | 25,00% | |
Inni | 42,10% | 44,40% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 52,50% | 57,50% |
Średnie | 26,80% | 21,30% | |
Wyższe | 6,50% | 4,60% | |
Inne | 14,20% | 16,50% |
Dołącz do dyskusji: Bar 3 bił rekordy oglądalności