Bar 5 najlepiej sprzedany
Telewizja Polsat na pięciu edycjach reality show 'Bar' z reklam zarobiła 345 mln zł*
18 grudnia w telewizji Polsat zakończyła się już piąta i zarazem ostatnia edycja reality-show "Bar". I jak wynika z danych AGB Polska, mimo że miała najsłabsze wyniki oglądalności
przyniosła dla telewizji Polsat największe wpływy z reklam, ponad 345 mln zł*.
Piątą edycję Baru oglądało średnio 2,5 mln osób - dla porównania trzecią edycję tego reality show, która osiągnęła najlepsze, miała średnio 3,5 mln widzów.
Total individuals | A 16-49 | |||
Description | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
BAR I | 2 943 135 | 19,53% | 1 656 926 | 22,09% |
BAR II | 3 152 374 | 19,31% | 1 786 039 | 21,96% |
BAR III | 3 417 669 | 21,26% | 2 047 574 | 26,11% |
BAR IV | 2 625 458 | 17,62% | 1 556 940 | 22,62% |
BAR VIP | 2 542 413 | 16,66% | 1 469 162 | 20,55% |
Tymczasem to właśnie dzięki Bar- Vip telewizja Polsat zarobiła najwięcej pieniędzy. Wg danych AGB Polska wpływy z reklam wyniosły ponad 90 mln zł*, a w sumie z pięciu edycji wpływy reklamowe wyniosły ponad 345 mln zł*.
Description | wpływy w zł |
BAR I | 40 611 850 |
BAR II | 61 891 700 |
BAR III | 78 954 125 |
BAR IV | 76 769 725 |
BAR VIP | 92 530 000 |
*dane AGB Polska na podstawie oficjalnych cenników Telewizji Polsat
Dołącz do dyskusji: Bar 5 najlepiej sprzedany