Bartosz Jaroszewski dyrektorem kreatywnym w OS3
Bartosz Jaroszewski po dwóch latach pracy w agencji reklamowej OS3 awansował w niej na stanowisko dyrektora kreatywnego. Wcześniej pracował m.in. w GoldenSubmarine i FireFly Creation.
Jako dyrektor kreatywny Bartosz Jaroszewski zarządza działem kreacji OS3. Odpowiada za nadzór artystyczny oraz poziom kreatywnych koncepcji przygotowywanych przez agencję. Jest to nowo utworzona funkcja w firmie
- Bartek nadzoruje i doskonali pakiet kompetencji OS3 w zakresie kreacji. Bezpośrednio odpowiada za rozwój swoich ludzi i tworzenie efektywnej struktury w dziale. Ponadto współpracuje z innymi szefami działów tak, by oferować najwyższej jakości rozwiązania dla klientów - wylicza Paweł Jędrak, dyrektor zarządzający agencji.
Jaroszewski pracuje w OS3 od sierpnia 2013 roku. Przedtem przez cztery lata był związany z GoldenSubmarine, a wcześniej pracował m.in. w FireFly Creation.
Współtworzył kampanie dla takich firm i marek jak BMW, Volvo, Nike, Play, Kopalnia Soli w Wieliczce, BZ WBK, Sphinx, Skoda, Volkswagen, Vision Express, Avon, Timex, PKO BP i Philips. Jego prace były nagradzane w konkursach Creative Sandbox, Mixx Awards i The FWA.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Jaroszewski dyrektorem kreatywnym w OS3