Batonik Pawełek w telewizji
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę telewizyjną batonika Pawełek o smaku toffi.
Piętnastosekundowy film znakomicie określa charakter batonika. Przedstawiony w reklamie Pawełek jest jak "cicha woda" - o skromnej, niepozornej powierzchowności, za to o niezwykle bogatym wnętrzu. Przepięknym zdjęciom lejącej się czekolady i niezwykle apetycznym obrazom gęstego nadzienia towarzyszy przyjazne głębokie rockowe brzmienie - czytamy w opisie reklamy.
"Pawełkowa" kampania jest już kolejną zrealizowaną przez Euro RSCG Warsaw dla Cadbury Wedel. Za jej przygotowanie odpowiedzialni są Michał Jura - Art Director oraz Wojtek Ciszkiewicz – Copywriter. Produkcją kierowała Kasia Lachowicz.
Spot reklamowy możemy oglądać od połowy lutego w TVP oraz TVN.
Za planowanie i kupno mediów odpowiedzialna jest firma Zenithmedia.
Dołącz do dyskusji: Batonik Pawełek w telewizji